Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach. Teoria a praktyka

Okładka-CSR

Raport prezentuje rezultaty monitoringu społecznej odpowiedzialności 227 najważniejszych działających w Polsce przedsiębiorstw. Sprawdziliśmy, czy na swoich stronach internetowych publikują informacje m.in. z zakresu działań na rzecz ochrony praw człowieka, przeciwdziałania korupcji, dbałości o dostawców czy posiadania osoby, odpowiedzialnej za CSR w firmie. Obok deklaracji biznesu zaprezentowaliśmy komentarze osób, reprezentujących organizacje obywatelskie – związki zawodowe, organizacje ekologiczne czy inicjatywy na rzecz Globalnego Południa.

Autor: Grzegorz Piskalski

Data wydania: grudzień 2015

 

Raport do ściągnięcia w wersji elektronicznej:

Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich realiach – raport Fundacji CentrumCSR.PL

The report is also available to download in English:

Corporate Social Responsibility in the Polish Reality. Theory and Practice

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *